Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

17 November 2011 | Thailand, Chiang Rai

Gisteren lekker vroeg naar bed gegaan en vanmorgen er weer vroeg uit. 7:00 ging de wekker zodat ik relaxed aan mijn reis kon beginnen. Iets te relaxed gedaan, want ik had de bus om 9:30 whahaha ach ja...ik heb vakantie dus geen rede om te haasten.

3 uur door de bergen en waanzinnige natuur. Lekker muziekje op en gaan. Ook even mijn oogjes dicht gedaan en voordat ik het wist waren we in Chiang Rai. Toen bleek er een nieuw busstation te zijn!!! Dus we waren nog niet in de stad, of eigenlijk groot dorp zelf. Samen met een meisje uit Cannada een bus geregeld met lokale bevolking. Eerst was het 50 bath p.p. en ineens was het 10 bath whahaha hoe raar kan het lopen. Ook samen besloten een goedkoop guesthouse te zoeken en jawel hoor 170 bath voor een kamer. Ziet er niet uit maar we hoeven er alleen maar te slapen. samen delen is 85 bath per nacht. Dat is ruim 2 euro! Wel ranzig maar tis maar voor even.

Verder alleen op pad gegaan. Rondgelopen in Chiang Rai en een aantal tempels bezocht.

Morgen ga ik met de bus naar de gouden driehoek. Hier komen Thailand, Birma en Loas samen. Leuk om even te zien lijkt me.

Ga me zo even opfrissen in de gazamelijke douche en wc en dan even ergens eten.

Overmorgen probeer ik te regelen om naar de longnecks te gaan! En zondag ga ik weer terug naar Chiang Mai om Annemiek te ontvangen!!

Dikke kus vanuit het mooie noorden
xXx


  • 17 November 2011 - 12:55

    Frank En Yvon :

    echt een dag om bij te komen .
    Benieuwd wat je daar eet?
    XXXXjes F,Y,I,K

  • 17 November 2011 - 23:40

    Mireille:

    Hey Rochelleke,

    Geweldige fotoos zeg, echt toppie!!
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt ondanks de ranzige kamers en de gezamenlijke douches daar, hihih! Hier alles prima, behalve het weer dan,brrrr koud! Vandaag lekker gewerkt, ging weer prima! Morgen komt de schilder het werk afmaken waar hij van de week aan begonnen is. Deuren en trap beneden worden weer lekker hoogglans wit strak geverfd, wordt mooi! Verder vanmiddag wat schade gereden aan mijn auto. Er stond een busje met aanhanger midden op de weg met van die werklui erin die nooit haast hebben...pff ik kan daar niet tegen he! Ik dacht nou ik pas wel tussen hen en de andere geparkeerde auto's door, nou niet helemaal dus, ben langs die aanhanger geschaafd met de auto dus er zitten weer wat krassen bij. Waarom gaan die gasten nou ook altijd midden op de weg staan!!!! Nou meid, weet je ook weer wat ik heb beleefd, hihihi! Ik ga mijn mandje in morgen weer vroeg dag! Geniet ervan en tot het volgende reisverslag!!

  • 18 November 2011 - 09:14

    Jeanne En Floor Pas:

    hallo Rochelle
    leuk dat het goed gaat en dat je van je blaaren af ben

    gr jeanne en floor

  • 19 November 2011 - 11:35

    Rochelle Kromdijk:

    @ Mireille:
    Wat een pech heb je weer! Geduld is een schone zaak zie je wel hihihi Wel balen zeg! Ach ja het is maar materiele schade moet je maar denken. Gelukkig krijg je een mooi huisje. Als ik terug ben kom ik een kijkje nemen!! Goed te horen dat het werken beter gaat!! Maar blijf rustig aan doen eeej! :) xXx

    @ Frank en Yvon:
    Pizza en Lasagna HEERLIJK hihihi eens wat anders als rijst!

    @ Jeanne en Floor:
    Gelukkig heb ik nergens geen last meer van inderdaad! Een hele opluchting!!

  • 19 November 2011 - 12:33

    Adriaan En Miep.:

    FF je oogjes dicht en je ziet niets van al die ranzigheid.
    En, de groetjes aan de langnekken.
    Dikke kuys, wij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 43544

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: