Jungle Flight! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Jungle Flight! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Jungle Flight!

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

22 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Wat was dit gaaf om te doen!!
De toch er naartoe in onze luxe airco minibus was al gaaf. Mooi door de bergen met stijlen smalle paadjes. Bij iedere bocht was het even tutteren om er veilig doorheen te komen, zodat tegenliggers ons zouden horen aankomen. Eenmaal aangekomen een mooi tuigje aangekregen wat lekker strak om de billen zat. Ook een mooi oranje gekleurd helmpje op met een blauw haarnetje eronder. Wat zagen wij er charmand uit zoals altijd ;). En toen was het zo ver! Hardslag ging omhoog, omdat de spanningen toe namen....... Iedere boom had een platform waar we op moesten landen. Je werd steeds gezekerd aan stalen kabels en een man of 6 leiden alles in goede banen. Ook slingerde zij net als aapjes aan de kabels. Je moest gaan zitten in je tuigje en dan gleed je mooi van de ene boom naar de andere. De eerste paar keren waren erg spannen omdat het toch hoog en onbekend is. De trillingen in onze lijven waren goed te voelen. Na een paar kabels gedaan te hebben kregen we meer lef en waren we minder gespannen. Zo gaaf om te doen!! Je krijgt er best wel een kick van. Tussendoor waren er leuke wankele trappetjes langs de bomen die we moesten afdalen en wiebelende loopbruggen. Die waren helemaaaaaaal eng. Vooral LOL gehad om verstijfde Annemiek te zien lopen op die bruggetjes whaha Op werden we hangend aan zo'n kabel naar beneden gedropt waardoor je een raar gevoel in je buik krijgt!
Na ongeveer 2uur slingeren en een lekkere lunch was dit onvergetelijke avontuur voorbij!

In de bus op de heen en terug weg hadden we behoorlijk last van onze ruggengraat. Niet door de rijstijl, maar door de massage van gisteren. Of beter gezegd de marteling van gisteren. Ik vond dat we wel een massage verdiend hadden. Schouders gespannen van de backpack en tijd voor een uurtje rust. Waar jan je dat beter doen dan in Thailand en misschien leer ik er nog war van. Maar helaas het was snel gedaan met de pret het was pijnlijden geblazen. Dat vrouwtje kruipt boven op je lijf en gaat met haar ellebogen in je lijf porren, nou daar word je niet vrolijk van kan ik je zeggen. Als ze daar klaar mee is pakt ze de olie erbij en mijn gedachten waren he he toch nog ontspanning. Ze wrijft die olie heerlijk en ontspannen uit over m'n rug en schouders. Het lijken wel 3handen tegelijkertijd maar ze heeft er echt maar 2 :) en dan...... Alles voorbij. Ze gaat met haar onderarmen dwars over je rug wrijven wat lijkt of je ondertoon een deegroller of buldozer ligt echt zooooo pijnlijk. Ik krijg haast geen lucht zo hard..... Wat heb ik je misdaan dacht ik! Wees eens lief voor me, ik heb het zo verdiend en zo hard nodig, maar nee.... Dit is thaise massage. Misschien voor vele heerlijk, maar niets voor mij. Het einde was heerlijk, waarbij schouders nek en hoofd op een normale manier werden gemasseerd, heerlijk!! Meteen erna leek m'n ruggengraat blauw, beurs en opgezet maar er is niets te zien. Vooral de volgende ochtend wel heeeeel erg te voelen. Samen met Miekskuh even lekker lopen klagen... Heerlijk dat dat kan! Geen thaise massage meer voor ons. Ja als het op een rustige manier kan!!

Kus van blauwe Annemiek en paarse Rochelle
Gelukkig heeft the jungle flight de pijn verzacht :)

• 22 November 2011 - 12:47

Lindy:

Hey meiden,

Leuk hoor boomslingeren!!! Goed dat je het hebt gedaan Miekje :P!!! Hopelijk hebben jullie geen last van de buikspieren (van het hangen in het tuigje). Nog veel plezier en geniet er lekker van!

Kus Lindy

• 22 November 2011 - 16:25

Nancy:

MMM lekker zo'n thaise massage!!! Dat vergeet je niet meer, staat in je botten gegrift. Veel plezier nog!

• 23 November 2011 - 12:10

Maaskhu:

nondujhuu.
    dat valt nog niet mee een reactie teplaatsen.
    maar zo tehoren vermaken jullie oew eige wel.
    en een masage mee een apart hoogthu punt whaha namelijk het stoppen.
    het is net of ik in thailand ben ik zijn al thais aan het eten ook.
    namenlijk thai thai poppekhus.
    nou dames in de jungel (ondertussen al nie mir denk ) veul plezier,en gedraag je of niet we kunnen het toch niet controleren hier

liefs maaskhu