In the Jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu In the Jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

In the Jungle

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

16 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Ik heb het overleefd!!!! :)

Wat was dat gaaf zeg! Flink veel klimmen en klauteren maar het is goed gekomen. Mijn blaren hebben me gelukkig in de steek gelaten en nergens geen last meer van gehad :)
Dat was een grote meevaller.

Veel natuur, veel beestjes, mooie watervallen en slapen in een houte hutje whahaha bij de bergstammen!! 's avonds kwamen de kinderen een liedje zingen en kon het niet laten om met 2 andere nederlanders "in de manenschijn" voor hen terug te zingen....erg leuk :) en vals hihi. Slapen op een dun matje met 2 dekentjes, kou lijden en gebroken wakker worden en weer verder. Plassen in de bosjes en in een primitief wc hok...ieuwwwww.En wat ze allemaal eten in de bush bush niet te geloven. Zo hebben ze kikkers gegeten, een tarentula (vogelspin), grote rupsen en kleine rupsen. Gatver damme!!! Ook ik heb een heel klein rupsje op.... best lekker met zout en peper. Lijkt wel shoarma vlees, maar dan heel erg klein. Hoop dat het lukt om de foto's op te laden.

Gisteren terug gekomen uit de jungle en vandaag met tijgertjes gekroeld. Hoe schattig is dat!!!

Morgen wil ik naar Chiang Rai, ongeveer 3 a 4 uur met de bus. Even kijken hoe dat werkt hihihi. Daar wil ik naar de gouden driehoek en de echte longnecks! Vandaag ook longneks gezien maar daar waren alleen maar marktjes. Ik wil graag zien hoe zij wonen en leven dus verder naar het noorden!

Voor jullie:
@ ma: Goed te lezen dat de uitslag goed is!!!! Weer een zorg minder :)

@ Werner,Sabine en Beau:
Hoe gaat het met de verkoop van jullie huisje? En kan Beau al rennen :)

@ Yves en Dieuwertje:
Natuurlijk doe ik voorzichtig...je kent me toch ! :) Hoe staat het met de bouw?

@ Roy, Celeste en Dirkje:
Is jullie huisje al ver af? En het bijna oude al verkocht? En Roy heb je foto's via je telefoon ontvangen of niet? En kletst Dirkje al de oren van jullie hoofd :)

@ Annemiek en Jessica:
Leuk te horen dat Volbeat een goei feestje was. Volgende keer ben ik er ook bij :)

Niet alle foto's laden op. Heb 30 min gewacht en ben er nu klaar mee.

Liefs vanuit Thailand xXx

  • 16 November 2011 - 10:46

    Michelle:

    Hee nichtje!

    gave foto's zeg!! Echt toffe dingen die je daar doet, veel plezier nog!

  • 16 November 2011 - 10:52

    Miek:

    Hey Rochelle!!

    Wat gaaf zeg! En mooie foto's! Kan niet meer wachten !!

    Veel plezier op je trip naar de gouden driehoek!

    Xxx Miek

  • 16 November 2011 - 11:10

    Susanne:

    Echt veel gezien en gedaan al!!Geniet er nog maar lekker van!!En heb je echt die vieze wormentoestand gegeten??

  • 16 November 2011 - 12:31

    Dieuwertje:

    Hey Rochelle,
    Je hebt alweer mooie dingen zien. Gaaf zeg, zeker dat je 'in de maneschijn' hebt gezongen, haha. Dat vonden ze wel mooi zeker. En die tijgertjes + die grote tijger, jeetje, kan je daar zo bij? Gaaf hoor. Mooie foto's. Wat een gaaf avontuur! Veel plezier weer hè!

  • 16 November 2011 - 12:59

    Mario:

    Hey stoere nicht! Wat is dat genieten zo te zien!! Leuke foto's! Iets voor jou, zo'n lange nek!? Je huisje staat er nog hoor :-) ben er alleen niet zo vaak ;-) Groetjes van je oompje en Belinda xxx

  • 16 November 2011 - 15:39

    Frank En Yvon:

    Zo jij ben er weer (niet gestoken en geprikt door enge beesten? )Je maakt het toch allemaal maar mee !Dit zijn wel de dagen waarvoor je zo''n reis maakt.
    Mooie foto"s(Lief knuffeltje)
    Slaap straks lekker op je zachte bed !
    XXXXjes F,Y,I,K
    Oh IAN is geslaagd voor theorie .Op naar zijn exsamen.

  • 16 November 2011 - 15:51

    Nancy:

    Wow echt gaaf!!!! Mooie foto's.
    Greetz!

  • 16 November 2011 - 20:18

    Corina:

    he nicht fijn om telezen dat het goed gaat met je en dat je het naar je zin heb . ik denk dat je weer veel gaat onderenemen maar doe je wel voor zichtig. ik heb veel respecht voor . veel plezier nog . ik vind het leuk om je zo te volgen gr corina

  • 17 November 2011 - 08:24

    Roy,Celeste & Dirkje:

    gij ben ok gek dat je bij dien tijger zo lekker gaat zitten, Dirkje vond het de mooiste foto! echt wel gaaf die foto's, heb ze helaas niet ontvangen...
    wel leuk ook die foto reportages van je hotelkamers inclusief luxe badkamers :)

    Veel plezier nog!

    Ow de 1e verdieping hebben we bijna klaar, volgende week beginnen we aan de woonkamer/keuken.

    Groetjes van ons!

  • 17 November 2011 - 11:03

    Rochelle Kromdijk:

    Hallo allemaal,
    Leuk te zien dat jullie me volgen een een reactie achter laten. Ik kan nu wel zeggen dat ik me echt op me gemak voel en besef dat dit een geweldige ervaring is. Alles is hier goed te regelen. De mensen zijn aardig en de voorzieningen zijn goed.

    Grappig dat Dirkje reageert op de foto's van de tijgers hihi en wat goed dat jullie huis boven zo goed als klaar is.

    Ook fijn te weten dat mijn huisje er nog staat en dat alles verder goed gaat. Groeten terug aan Belinda! En als ik terug ben ga ik zeker samen met Michelle en Joelle de foto's lekker bekijken.

    Wat knap dat Ian zijn theorie heeft gehaald op naar zijn rijbewijs!!

    En Dieuwertje als julie huisje klaar is en je hebt een paar centjes gespaard kan je ook naar de tijgertjes om met ze te kroelen. Is echt waanzinnig om te doen!!

  • 17 November 2011 - 15:57

    Sharon:

    Heej!!

    Super schattig dat je met die tijgertjes heb gekroeld.. ik ben echt super jaloers! haha..
    Veel plezier nog!

    xx

  • 17 November 2011 - 17:34

    Pa En Ma:

    hoi meisje
    Wat een geweldige verhalen.We zijn blij dat je zo geniet.Die prachtige slaapplaatsen en dat lekkere eten, en wat een mooie natuur, en die tijgers,eht heel gaaf Pa gaat net naar de bouw in Wouw. Hij zegt doe extra de groetjes van mij een dikke kus en zeg dat ze voorzichtig doet. Dus bij deze. Laptop was kapot dus beetje late reactie.
    tot volgende berichtje
    doei!!!!

  • 17 November 2011 - 17:34

    Pa En Ma:

    hoi meisje
    Wat een geweldige verhalen.We zijn blij dat je zo geniet.Die prachtige slaapplaatsen en dat lekkere eten, en wat een mooie natuur, en die tijgers,eht heel gaaf Pa gaat net naar de bouw in Wouw. Hij zegt doe extra de groetjes van mij een dikke kus en zeg dat ze voorzichtig doet. Dus bij deze. Laptop was kapot dus beetje late reactie.
    tot volgende berichtje
    doei!!!!

  • 18 November 2011 - 22:35

    Fonsenriet:

    luste jij die rupsen je was altijd zo kieskeurig met het eten van vlees alleen maar frikandellen?

  • 19 November 2011 - 12:26

    Adriaan En Miep.:

    Hey Rochelleke.

    Zo wat gaaf zeg, al die belevenissen.
    Die tijgers zeg, die werden steeds groter op de foto.
    En je hebt gelijk weer wat iedee'tjes opgedaan , voor lekkere hapjes bij de borrel. (wormen etc.)
    Geniet maar lekker verder, wij volgen je op de voet.
    Dikke kus, Wij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 43550

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: