Golden Triangle - Reisverslag uit Chiang Saen, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Golden Triangle - Reisverslag uit Chiang Saen, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Golden Triangle

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

19 November 2011 | Thailand, Chiang Saen

Dan weer een nieuwe belevenis. Met de lokale bus!!!! Whahaha wat was dat gaaf en warm. Iedereen hutje mutje en in de brandende zon. Wel met een waaier wat was ik daar blij mee :) hihi De bus stopt overal waar mensen een seintje geven dat ze mee willen. Het duurt dus allemaal extra lang, maar ja dat geeft niet. Ik heb toch vakantie.

Het is wel mooi om te zien dat er drie landen (Laos,Bima,Thailand)bij elkaar komen, lijk wel het 3landenpunt, maar dan mooier.

Vandaag besloten te gaan fietsen en de longnecks gelaten voor wat het was. Ik heb ze al gezien, dus wat zou zo'n tour daaraan veranderen. Ben eerst naar een grot gefietst met een Buddha cave. Ik was er helemaal alleen en een raar stijl trapje naar een grot waar een buddha stond. Overal zaten beesten en vleermuizen dus durfde niet goed verder. Ben maar vlak bij de uitgang gebleven. heen en weer was dit 10 km fietsen. Daarna besloten naar de witte tempel te fietsen 13 km!!! Totaal heen en terug dus 26 km + die 10 km van vanmorgen maakt 36 km en een zere kont!!

Maar wat was de White Wat gaaf zeg!! De tempel is gemaakt door een schilder die architect is geworden. En een geslaagde kan ik je vertellen. De tempel is helemaal wit en er zitten overal kleine spiegel deeltjes in verwerkt. ZO MOOI echt nog nooit in m'n leven gezien. De kunstenaar vind dat iedereen vrij moet kunnen zijn in zijn doen en laten en vraagt daarom geen intree. Je kunt een gift geven. OOk heeft hij alles zelf gefinancieerd en ook gebruik gemaakt van de donaties. Binnen in de tempel was er een schildering. Daarin staat Keanu reeves in het klein als personnage in the matrix. Ook de twin towers die geraakt worden door de 2 vliegtuigen. Bizar gewoon, helaas mocht je binnen geen foto's maken. Maar de buitenkant was indrukwekkender. Heb vele foto's gemaakt, zo veel detials niet normaal gewoon. 's avonds schijnen er verschillende kleuren lampen op, wat alles nog gaver maakt. Heb het helaas alleen bij daglicht gezien.

Morgen vertrek ik weer naar Chiang Mai. Daar ga ik een guesthouse zoeken voor 2personen!! Annemiek komt morgenavond!! Dat wordt gezellig!! :)

Tot snel!
xXx

  • 19 November 2011 - 11:44

    Miek:

    Hey Rochelle!

    Leuk dat ik nog ff dit reisverslag van je kan lezen. Ga zo weg ... nog eerst een hele tour voordat ik wegga, haha!
    Bij Jess en Rudi nog ff de pasgeboren baby Sven bewonderen, m'n auto wegbrengen(die moet gekeurd worden) en Toontje naar z'n logeeradres brengen. Dan rond 4 uur gaan we richting Brussel! Om 21.20 ga ik de lucht in en 18,5uur later landt ik in Chiang Mai! Tot morgen!!! Helemaal zin in!!! Xxx

  • 19 November 2011 - 12:40

    Adriaan En Miep.:

    Is je kontje al een beetje beterder ?
    Wel gaaf zeg, dat je dat allemaal kunt zien. Wij kijken wel naar National Geografic, ha ha ha !!!!
    Je beschrijf het allemaal wel erg leuk en duidelijk zeg.
    Dikke kus , wij.

  • 19 November 2011 - 21:51

    Yves:

    Hey zusje,
    Ik ben er blij om dat je goed op jezelf past meisje...
    Schijt je nu ook wormen uit nu je die gegeten hebt, is het dan meer in vloeibare toestand of gewoon hard nog? Voor de rest alles goed? Hebben ze daar een fiets met houten wielen of toch ook wel van rubberen banden?
    Het dak is dicht.

    Het gaat je goed, tot de volgende ronde! Kus van je grote broer

  • 20 November 2011 - 12:21

    Jessica:

    hey rochelleke !!!!
    zo leuk om te horen dat het daar best wel heel mooi is .. en dat je het naar je zin hebt gelukkig , komt annemiek je vergezellen en je samen met haar het land kunt zien en bewonderen .. en leuke gebeurtenissen kunt mee maken.
    ik mis je wel hoor !
    ik hoop dat annemiek je nu gevonden hebt ... ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar die leuke verhalen van jullie !
    ow ja volgend jaar ga ik met jullie mee naar het buitenland ja je hoort het goed het BUITENLAND whahahahaha een leuk feestje ziget..

    eerst in december naar beth hart

    nou heel veel plezier samen ! ow ja miekske ik was net te laat met je te bellen , je was al weg en je zat al in de lucht .. maar bij deze ook heeeeeel veel plezier hey en pas goed op jullie zelf en samen

    tot snel heel veel liefs jullie vriendin , Jessica XXXXXXIES

  • 21 November 2011 - 09:52

    Rochelle Kromdijk:

    Whahaha wat leuk om een typische reactie te lezen van jou Yves! Als je het echt wilt weten, die wormen komen gewoon met de rest ermee uit. De ene keer wat zachter als de andere hihihi vouw nog steeds mijn wc papier op en prop het niet in elkaar. Soms moet ik dat netjes in een emmertje dumpen naast de wc, dat is dan weer een beetje jammer. Kortom de wormen floepen er gewoon mee uit!

    Leuk om te weten dat jullie nu een dak boven jullie hoofd hebben. Kunnen jullie nu beginnen aan de binnenkant?

    Klusse dan zou ik zeggen! Ik zie hier ook soms bouwplaatsen daar wil je echt niet in werken hoor whahah

    Kussie van je zussie

  • 21 November 2011 - 09:55

    Rochelle Kromdijk:

    Hey Jessica,
    Het gaat hier allemaal goed, had ook echt iets voor jou geweest. Geen rare gekke dingen en ook kun je hier van alles eten! Ach ja, ik las dat we volgend jaar naar zighet gaan! Ik heb er zin in whahaha mis jou ook hoor schattie!

    Kussss

  • 21 November 2011 - 09:59

    Rochelle Kromdijk:

    Hey oompje en Miep,
    Wat leuk dat jullie mij ook volgen!
    Het is echt heel erg gaaf, we zijn nu aant wachten op een massage whaha
    Hoofd,nek en schouders, alles zit vast door die zware tas. Effe lekker ontspannen..... Heerlijk.
    En gratis internet hihihi

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Saen

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 43554

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: