Van Chiang Rai terug naar Chiang Mai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Van Chiang Rai terug naar Chiang Mai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Van Chiang Rai terug naar Chiang Mai!

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

21 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Daar gaan we weer met de koude airco bus terug naar Chiang Mai! Wel met chocolade koekjes(wat ik niet lekker vind) en koud water onderweg. Wat een luxe!

Aangekomen in Chiang Mai willen ze me meteen besodemieteren met de lokale busjes en vragen 120bath! Whaha Dacht het niet!!! Ik ben inmiddels de prijzen een beetje aan het leren en dit ging ver buiten mijn boekje. Na veel lachen en een dolletje netjes meegenomen voor de lokale prijs :)

Ik dacht zal eens een fijn, leuk, gezellig guesthous zoeken voor Annemiek , dat heeft ze wel verdiend na zo'n lange reis. En dat is gelukt! Een fijn welkom voor Miekskuh! Een mooie kamer 3 hoog alleen maar trappen, 2,5 bij 3meter, 1bed, kei en keihard matras, douche van 1,5 bij 1,5 waarbij douchen en plassen in een gaat, met lekker koud water en en wc die niet kan doortrekken maar waar je water in Moet gooien om door te spoelen. Mooi welkom in THAILAND dacht ik :)

Dat was geregeld, dus mooi rondje door de stad geslenterd. Naar de zondag markt geweest en toen een bericht van Annemiek! Ze is geland!! Even later was ze daar, grappig en raar om elkaar in THAILAND te zien. We hadden elkaar meteen veel te vertellen. Tas neer gedropt in de kamer die we beiden geweldig vinden en vertrokken naar een barretje. Het is het allemaal net niet om het op z'n Maas te zeggen Whaha maar was wel leuk!

Na een relatief korte nacht een ander guesthouse gezocht, 2 straten verderop. Mooie kamer en leuke gastvrije mensen.

Meteen van alles geregeld. De planning is als volgt:morgen jungle flight, overmorgen hele dag met olifanten op pad en verzorgen en donderdag met de trein naar Bangkok! Ongeveer 5000bath per persoon lichter maar dan heb je ook wat :)

Groetjes en vele kussen van Annemiek en Rochelle

• 21 November 2011 - 08:41

Jannemiek:

Leuk om alles te lezen, Rochelle! Veel plezier verder nog!

• 21 November 2011 - 15:58

Pa En Ma:

Blij dat Annemiek heelhuids is aangekomen.Heb gehoord dat jungle flight geweldig is.Denk dat het wel leuk is om het samen te beleven.Doen jullie wel voorzichtig!!!!!Hier is het koud en al 2 dagen erg mistig. Ben al weer benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes en kusjes van pa en ma.

• 21 November 2011 - 20:05

José Franken:

Nou dames veel plezier hoor en lekker genieten!

• 21 November 2011 - 20:27

Jorinda :

Ola!!

Wat een gave plannen heb je/jullie weer voor de komende dagen! Leuk zo samen, lijkt me toch gezelliger als in je uppie :) Geniet er nog van want voor je het weet ben je weer terug in het Brabantse land.

Groetjes!

• 24 November 2011 - 14:40

Adriaan En Miep.:

De beschrijving van de kamer was erg goed, konden we ons levendig voorstellen.
    Maar, jullie doen wel erge leuke dingen,
    Jullie zijn echte ondekkingsreizigers.
    Wat eten jullie daar?
    Veel plezier en een dikke kus van ons.