strand!! - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu strand!! - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

strand!!

Door: rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

01 December 2011 | Thailand, Phuket

Even niets laten weten, maar er was niet altijd WiFi en ik was soms te moe om iets te schrijven. Er is wel het een en ander gebeurd onderweg Hihi

Laten we beginnen met de reis van Kanchanaburi naar Lesbi! We moesten eerst ongeveer 2 uur met een lokale discobus naar Ratchaburi om daar de trein te pakken. Toen we een treinkaartje gingen kopen, bleek dat we 9uur moesten wachten!! Ja, jullie lezen het goed, 9uur. Onderweg hadden we en roeiwedstrijd gezien, dus gingen we daar kijken. Het schreeuwende commentaar door de luidsprekers van de thaise jack van gelder was al hilarische om te horen. Toen besloten een kapper op te zoeken er moest toch al een stukje van m'n haar af, dus waarom niet hier! Ik ben al m'n haar kwijt daarom niet hier. Veel stress en stijf zat ik in de kappersstoel toen ze de schaar erin zette! Verschrikkelijk gewoon. Hoop dat de foto geupload wordt. Er is 1 positief puntje, mijn haar groeide gelukkig nog. Hoe lang het duurt voordat het weer lang is weet ik niet :( Nu kan ik er een beetje om lachen, maar ik ben nog steeds niet blij!
Wij terug naar het station en nog 3uur te gaan. Gezeten op een bankier om te kijken naar het leven van de mensen. Zonder dat we het in de gaten hadden viel er een slang uit de boom. Die werd gelukkig weg gejaagd door de thaise taxi mannen!

Eenmaal in de trein was het tijd voor een biertje. 2 thaise jongens zaten aan de wiskey en zongen liedjes op de karaoke set! Whaha helaas geen engelstalige karaoke. Samen een feestje ervan gemaakt en lekker gaan slapen. In Krabi aangekomen bus en boot geregeld naar Railey! Wat is het daar mooi!! Jammer dat het zo klein is. Na een dag strandhagen besloten door te gaan naar kho phi phi. Ook weer geweldig mooi. Daar veel gelopen en gezwommen. 's avonds gaan feesten met een bucket drinken. Hihi je drank in een emmertje, lachen toch! De dag erna zijn we gaan gaar van de vorige nacht gaan snorkelen. Het koraal valt tegen en de vissen waren ok, maar allebei zijn we op betere snorkelplekken geweest. Daarintegen zijn we op het bounty of bamboo eiland (we weten het niet meer hoe het heet hihi) geweest! Dat is echt, echt echt spierwit zand en helder blauwe zee. Monkey eiland was ook grappig, vooral al het zand, dat was zo fijn dat je ermee kon kleien. En natuurlijk mag the beach van de film niet missen! Zo gaaf allemaal. Wel super veel moeten zwemmen, steeds van de boot af snorkelen naar een eiland.

En vandaag met de ferry naar Phuket gegaan. Besloten dat we 1 nacht een voor ons luxe verblijf mochten boeken. Eindelijk een douche met warm water!! :) nu naar het strand en vanavond ladyboys en go go girls kijken! Ik ben benieuwd Whaha

En na al deze dagen in de zon geen zonneallergie! :) ik zeg goed spulletjes van de dokter!

Dikke kusssss Annemiek en Rochelle

• 01 December 2011 - 07:28

Mireille:

Hey Rochelleke!!! Ik vind je haar echt geweeeeeeldig!!!! leuk joh! En die fotoos van die eilanden, prachtig, is wel even anders dan hier in het grauwe Nederland. Verwarming staat op 23 hier, hihihihi.
    Nou have fun!!

• 01 December 2011 - 07:47

Jessica:

meiden wat een leuk verhaal weer ! en OOOOWWWW JE HAAR IS LEUK EN STAAT JE GOED ! gaaf hoor , en idd de foto s zijn suppperrrrr! nog een paar dagen en dan zie ik jullie weer , nog heel veel plezier , dikke kus aan jullie

liefs jessica XXXX

• 01 December 2011 - 07:55

Sietske:

Hey Rochelle en Annemiek!
    leuk om zo bij te houden wat jullie allemaal beleven, ben jaloers in dit koude kikkerlandje! En Rochelle, vind je haar echt superleuk!
    Dikke kus van ons!

• 01 December 2011 - 08:02

Maritza Van Aanholt:

Hai Rochelle hoe gaat het jullie, je was al deze dagen in mijn gedachten want ik mistte je verhalen.Heel indrukwekkend wat je allemaal ziet en meemaakt.Een slang dat uit een boom valt hilarisch en beangstigend.Je haar staat leuk ik vind dat je nu heel erg op je moeder lijkt.Zaterdag vertrek ik maar ik neem mijn laptop mee dus ik zal op de hoogte blijven.Meid veel plezier en zorg goed voor jezelf.Groetjes.

• 01 December 2011 - 11:53

Maaskhu:

heej vrouwkhu wa hedde nou toch gedaan ????
    je haar is net mijn leven whahaha .
    ach je haar groeit teminste nog mijn leven word alleen maar korter ;-p.
    coupe thai is een beetje 2007 haha
    naja genoeg gepest .
    maar leuk dat je zoveel mee maakt stelletje avondtuuriers .
    nog veel plezier enne kijk uit voor de kappers voor al met die gene die geen scharen hebben maar ratten hahah

veul plezier schatjes en doe elkaar maar de groeten van mij

liefs maaskhu

• 01 December 2011 - 11:55

Nog Een Keer Ikke :

hebbe ze geen thais zwart haar kleuring ?
    want dan ist wel beter denk .......

• 01 December 2011 - 11:58

Jorinda:

Ha Rochelle!

Wat een stoere coupe zeg, staat je keigoed! Die Thaise kapsters weten wel hoe ze te werk moeten gaan ;-) Zie net dat je over 5 dagen alweer terug bent in het koude, grijze, natte en saaie NL... Wat een vooruitzicht moet dat zijn voor je! Haha, maar dan heb je er wel een superervaring opzitten hoor!

Geniet nog van je laatste dagen daar en dan mag je eeeeeeindelijk weer terug naar het mooie en gezellige Brabant ;-)

Groetjes!

• 01 December 2011 - 13:32

Pa En Ma:

Hoi meiden.Geweldig wat jullie allemaal meemaken.Echt super.Oh Rochelle ,wat heb je nu toch gedaan.Ik vind lang haar veel mooier,maar het staat je wel.Je lijkt wel magerder,of is dat van dat lekkere eten daar.Nou meisjes geniet maar volop deze laatste dagen.
    kusjes pa en ma

• 01 December 2011 - 18:25

Mario:

Nou meiden, wat een belevenissen allemaal. Je zal het wel gaan missen, ook al die Thaise of taaie mannen? hihi!
    En ja Rochelle je moeder heeft gelijk, maar je lijkt nu echt op je moeder!! Je huisje is weer spik en span, je kunt weer naar buiten kijken haha. Nog veel plezier de laatste dagen.

• 02 December 2011 - 04:14

Rochelle Kromdijk:

@pa en ma: ja verschrikkelijk he van m'n haar. Tis wat Maas zegt, tis het net nie! Ik zat serieus stijf in die stoel, met een hartslag van 170..... Dat was niet grappig meer! Kon wel janken, maar ja het is niet zo erg dan dat het lijkt!!! Verder nog prima naar m'n zin. Was even toe aan strand...gewoon hangen en niks doen. 1dag van genoten hihi. Ik ben wel kapot nu! Gisteren voor het eerst regen gehad en ik vond het leuk whahaha we hebben verschrikkelijke foto's van de gekke mensen in het uitgaansleven hier op Patong beach, the place to be! Niet voor ons maar dit moesten we gezien hebben!! Ouwe blanke mannen met hele mooie jonge aziatische meiden, go go girls en ladyboys. Geëindigd in een rockbar zonder al die rare meiden/jongens want je weet het nooit hier! Erg laat geworden, nu is het 11uur hier, dus uitchecken en dan op het strand verder slapen. Het is nu bewolkt, dat is ook voor het eerst. Vanavond terug naar Bangkok!

Liefst van je lieve dochter XXX

• 02 December 2011 - 04:22

Rochelle Kromdijk:

@ mario: thaise mannen zijn vriendelijk maar niet op de manier die jij bedoeld Whaha de ausralische, zweedse en cannadese jongens zijn wel erg leuk. En sommige nederlandse natuurlijk ook Hihi wat fijn dat m'n huisje spik en span is!!! Heeft Belinda ook een groot deel aan bijgedragen zeker Hihi of niet? In ieder geval bedankt! Al heb je het zelf ook vuil gemaakt :b Whaha inderdaad nog een paar dagen.... Dus dat wordt genieten geblazen :) Xx

• 02 December 2011 - 06:26

Femke:

Heey dotjes!
    Mooi verhaaltje weer! Schrok wel even toen ik je haar zag hoor! Maar moet zeggen dat het je goed staat :-)
    Veel plezier nog die laatste daagjes, tot volgende week!!
    Dikke kus

• 02 December 2011 - 09:06

Susannanas:

WOW! Echt wel cool je haar!! ..Maar ik zou ook bijna huilen als het eigenlijk niet echt de bedoeling was...Maar het staat je zekerweten!
    Nu krijg je natuurlijk wel zonneallergie in je blote nek, hahaha...
    Geniet nog van je vakantie!!

• 02 December 2011 - 10:35

Lindy:

Rochelle echt super leuk je haar zo!!!
    Wat een mooie foto's, jullie vermaken je echt wel! Jaloers op te worden!
    Geniet nog lekker van de laatste dagen.

Liefs xxx Lindy

• 03 December 2011 - 13:21

Jeanne En Floor:

ja het is wel even schrikken maar het staat je goed die kapper kan er wat van je weet het nooit als je daar in het thais vraag mag er eeen stukje van mijn haar nou je ziet het maar het staat je goed

• 04 December 2011 - 21:17

Fons:

kijk maar uit als je terugkomt mischien herkennen ze je niet meer

• 04 December 2011 - 21:22

Fons:

als je dinsdag op het vliegveld aankomt
    was ik vergeten er bij tezetten maar het is wel leuk

• 05 December 2011 - 06:24

Rolinka:

WAUW...
    haha we moesten hier op kantoor wel even wennen hoor, maar t staat echt heel goed.
    haha ik schrik al als ze er 5cm afhalen bij de kapper, dus vind je reactie nog meevallen ;)

raar idee zeker, dat je al aan de terugreis gaat beginnen. Bereid je maar voor op een koud en nat thuisfront! DUs geniet van die laatste allergie-vrije zonnenstralen!