eerste dag in Thailand - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu eerste dag in Thailand - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

eerste dag in Thailand

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

10 November 2011 | Thailand, Sukhumvit

De vlucht was lang, maar is goed verlopen. Ik had 3 stoelen voor mezelf, dus heb heerlijk kunnen slapen :)

Tijdens de overstap in Egypte met 2 mannen gesproken die ook op de vlucht zaten. Beide kwamen uit Belgie. 1 ging reizen door Cambodja en 1 ging zijn vriendin opzoeken....ieuwwww dan weet je wel hoe laat het is whahaha

Ook de vlucht van Egypte naar Bankok 3 stoelen vrij...en jawel weer heerlijk geslapen hihii en 2 films gekeken.

Toen we over Bankok vlogen kon je goed zien wat voor schade al dat water heeft aangericht. Grote delen staan helemaal onder water!!! Niet normaal, ik werd er gewoon even stil van! Alles leek eigenlijk wel water. Dit was ook meteen het eerste moment dat ik me afvroeg of alles wel goed zou komen.

Kon meteen pinnen en ben op zoek gegaan naar vervoer naar de stad. Ben uitgekomen bij de skytrain. Toen ik een kaartje ging halen had ik het geluk dat er 2 nederlanders voor me stonden. 2 jongen ongeveer in de 30 uit Nijmegen. Zij hebben mij op sleeptouw genomen en ben ook in hetzelfde geusthouse blijven slapen.

Vandaag ticket naar het noorden geboekt. Wel duur 2850 Bath, omdat alle vluchten er gewild zijn!! Rodom de stad hebben ze nog veel last van het water en iedereen (toeristen) gaat naar het noorden of het zuiden.

Heb besloten hier in Sukumvit te blijven. Anders moet ik voor die ene dag naar de backpackers wijk en heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Hier is niet veel te beleven, naast vele winkels, barretjes en eettenten. Daarvoor moet je echt in een andere wijk zijn. Maar om te beginnen en te wennen is het hier prima. Was vannacht wel even bang hoe ik alles moest gaan regelen, om naar het noorden te kunnen. Gelukkig is alles goed gekomen.

Ik ga nu proberen een park te zoeken om te chillen en te wennen aan de warmte. Eigenlijk zonde van de dag maar ook wel weer erg lekker.

Ik spreek jullie weer als ik in het noorden ben. Hopelijk dan spannendere verhalen!! :)

Kussie Rochelle

  • 10 November 2011 - 06:32

    Mireille:

    Hey Rochelleke!!!!

    Top dat het zo goed gaat!Kan mij voorstellen dat zo'n overstroomd gebied veel indruk maakt, pfff. Maar goed Mevrouw is nog niet geland of ze heeft al twee hunks uit nijmegen aan de haak geslagen, hahahahahhahah!! Nou meid ik kijk uit naar je volgende verslag....ik heb vanmorgen kernteam.....Have fun and take care!!!!!!

  • 10 November 2011 - 07:33

    Dieuwertje:

    Hey Rochelle!

    Dat is wel meegevallen, die vlucht als je kon slapen ;) En wel handig dat er genoeg nederlanders en andere toeristen die je wegwijs kunnen maken. Veel plezier en tot in het Noorden ;)

  • 10 November 2011 - 09:09

    Susanne:

    Gepuzzel van hoe en wat en waarheen klinkt al spannend genoeg! En idd die 2 mannen;) ook spannend!

  • 10 November 2011 - 09:52

    Jorinda :

    Hey meid!

    Goed te lezen dat alles goed gegaan is, lijkt me doodeng allemaal haha! Geniet ervan want voor je het weet is het weer voorbij. Enne, doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;-)

    Groetjes!!

  • 10 November 2011 - 10:22

    Nancy:

    Hey Rochelle,
    Wat een geluk dat je zo tegen die mannen aanliep, haha! Wel lekker voor je dat je op je eerste dag even op sleeptouw wordt meegenomen. Je eerste dag is al vrij indrukwekkend om te lezen, ben benieuwd naar je andere dagen. Succes in het noorden! Groetjes!

  • 10 November 2011 - 11:16

    Marije:

    Hey Rochelle,

    Lekkere reis gehad zo te horen, flink uitgerust al? Gelukkig dat het allemaal goed is gekomen en dat je een vlucht naar het noorden hebt geregeld. Veel plezier en zie uit naar je volgende spannende verhaal.

    xx Marije

  • 10 November 2011 - 11:47

    Miek:

    Hey Rochelle!

    Fijn te horen dat alles goed is gegaan. Had jullie pa gisteravond nog ff gebeld, want ik moest gewoon weten dat het goed was gegaan, haha!
    Maar komt helemaal goed met jou als ik dit zo lees!

    Xxx Miek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Sukhumvit

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 43541

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: