laatste dag voor vertrek! - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu laatste dag voor vertrek! - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

laatste dag voor vertrek!

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

07 November 2011 | Nederland, Fijnaart

Vandaag moest ik er echt aan geloven. Mijn backpack moest ingepakt worden! Lastig als je weet dat je er een maand mee gaat rondlopen en niet te veel mee wil nemen. Heb alles op mijn bed gelegd en daarna ben ik gaan kiezen. Het viel niet mee, maar ik ben eruit gekomen :)! En jawel hoor 10 kilo aan bagage, hoe netjes is dat!!!! Super trots op mezelf!

Ook nog even bekeken op internet of reizigers er last van hebben dat er vele overstromingen zijn in en rondom Bankok. Gelukkig lijkt het mee te valen. Ik ben beieuwd! Morgen zal ik het gaan zien. Heb nog even gedacht om meteen door te reizen naar het noorden, maar heb nu toch besloten in Banok te beginnen. Maar ga wel snel naar het noorden. Globale planning is nu ongeveer 2 dagen Bankok, dan door naar het noorden. Daar blijf ik 2 weken en dan komt Annemiek naar me toe :) yeah!! Samen zakken we dan langzaam af naar het zuiden.

Vind het enorm spannend om daar alleen aan te komen en te bedenken wat ik ga doen. Wel lekker relaxed, niets moet alles mag!! Heerlijk.

Gisteren m'n viendjes en vriendinnetjes gedag gezegd en vandaag m'n broers met aanhang en kinderen!! Erg leuk!

Nu lekker bankhangen en hopelijk lekker slapen....

Zodra er ergens interneet is laat ik jullie weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal beleefd heb!

Tot snel!
Xx Rochelle

  • 07 November 2011 - 20:29

    Michelle:

    Veel plezier! Hopen op nog meer van die mooie foto's als je terugkomt!

  • 07 November 2011 - 20:54

    Natascha:

    Héél veel plezier! geniet ervan! x

  • 07 November 2011 - 21:34

    Nancy:

    Hoi Hoi,
    Heel veel plezier en zo alleentjes komt helemaal in orde!!! Jij gaat je denk echt niet alleen voelen.

  • 07 November 2011 - 23:13

    Mireille:

    Hey Rochelleke,

    Je bent een stoere hoor! Wens je een hele goede reis en hoop snel weer van je te vernemen hoe het met je is daar in verweggistan!!!
    Lieve groet Mireile

  • 08 November 2011 - 09:06

    Roy:

    Veel plezier daar heej zus!!!

  • 08 November 2011 - 17:32

    Veerle:

    Knap hoor maar 10 kg bagage!!! Heel veel plezier, geniet ervan!!!

  • 08 November 2011 - 19:59

    Dieuwertje:

    Hey Schoonzussie!

    Heel veel plezier, pas goed op jezelf, we zullen je missen en ik ben al zeer benieuwd naar je eerste reisverhaal... Tot horens!

    x Dieuwertje

  • 09 November 2011 - 09:37

    Pa En Ma:

    Heb net telefoontje gehad van pa dat
    je veilig bent geland en een goed(koop)
    hotelletje hebt gevonden.Fijn dat te horen. Heeeeeel veel plezier en tot
    horens.

  • 10 November 2011 - 03:47

    Rochelle Kromdijk:

    Wat leuk al die reacties!!

    Het gaat goed met me! Wel effe wennen en voor het eerst in mijn leven toch wel spanningen, omdat ik toch alleen ben. whahaha hoe werkt alles, wat ga ik doen, waar en aan wie stel ik vragen enz Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Hoop wel dat er in het noorden meer te beleven valt. De backpackerswijk ga ik samen met Miekske bezoeken.

    Oww en goed nieuws ze verwachten beter weer, dus ook dat ze het water weg kunnen pompen. Voorlopig nog niet...dus geen treinen die naar het noorden rijden. Toch maar ticket geboekt! Wel een rib uit m'n lijf, maar ja.

    Xxx

    Dikke kus Rochelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Fijnaart

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 43549

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: