Tempel bezoek Doi Suthep - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Tempel bezoek Doi Suthep - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Tempel bezoek Doi Suthep

Door: rochellekromdijk

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

12 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Eerste ochtend Chiang Mai. Lekker uitgeslapen 10:30. Daarna ontbeten en wat zal ik nu eens gaan doen.

NAAR DE APOTHEEK!!!! De wandel tocht van gisteren heeft een enorme blaar opgeleverd onder mijn rechter voet onder mijn ring teentje. AUWWWWWW
En dan ook nog het idee dat morgen de jungle tour is.... hoe ga ik dat overleven.

Heb eerst zitten klooien om de blaar kapot te krijgen. Een speld zpu handig zijn, maar die heb ik niet. Ik dacht als ik nou een pinnetje uit mijn borstel trek kan ik het daarme wel kapot maken...na veel pielen het toch maar opgegeven. Toen met een pincet zo lang zitten prikken tot er een klein gaatje kwam.Ja ma, ik weet dat het beter is het heel te laten....maar de druk moest eraf, anders kon ik niet lopen. En ineeens pats 3liter vocht eruit whahahaa nee hoor maar zo voelde het wel. Een blarenpleister gehaald bij de apotheek (wat niet echt werkt) Het lijkt nu wel een beetje beter te gaan.

Die blaren pleisters van thuis zijn erg handig, alleen jammer dat het voor een blaar op je lip is whahahaha Thanks ma :)

Daarna naar de tempel. Leuke mensen in de lokale bus. Dit is een bakwagentje met een dak erop. Leuke gesprekken met mensen uit Frankrijk, Hangarije, Zwitserland, Spanje en Thailand.

En de tempel tsja wat zal ik daar over zeggen....uhhh... niet zo mijn ding. 360 treden, en een toeristische atractie beetje jammer. Misschien is de volgende beter!

Morgen vertrek ik voor 3 dagen naar de jungle :) eerste dag 3 a 4 uur lopen, 2de dag ook en 3de dag iets minder. Ik ben benieuwd hoe dat gaat!!! Maar wel veel natuur, watervllen, olifanten, bamboe raften enz!! En natuurlijk slapen bij een stam. Dat zal de pijn wel verzachten.

Dikke kus en tot over 4 dagen!!!

Ow en meiden veel plezier bij Volbeat, weet niet goed meer wanneer dat nou precies was. Maar drink er 1 op mij :) (of 2)

(Chiang Mai is leuker, vriendelijker, goedkoper en niet zo benauwd als Bangkok)

Kabeltje van fotocamera vergeten :( Dus geen foto's, maar komt goed!

KUSSSSSS

  • 12 November 2011 - 14:07

    Jess & Miek:

    Hey vriendinneke!!

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin! Leuk dat je op jungle tocht gaat, klinkt heel gaaf, zal vast een avontuur worden. We kijken al weer uit naar je volgend verslag.
    Hier is Sinterklaas al weer aangekomen. Dus vnvnd mogen we ons schoen weer zetten, we zullen er een slipper van jou bij zetten :-D
    Dinsdag bij Volbeat zullen we zeker 1 of 2 biertjes op jou drinken!!

    Pas goed op jezelf en geniet ervan!
    En het volgende verslag wel een fotoke ej!!

    Dikke kussen van Jess en Miek

  • 12 November 2011 - 18:38

    Susanne:

    Succes in de jungle voor gevaren en gekke beestjes!!hihi....

  • 12 November 2011 - 20:31

    Sabine:

    Hoi (TANTE) Rochelle
    Wat gewelldig om je op deze manier te volgen.
    Zo te lezen heb je het super naar je zin ondanks de blaren au au!!
    Heel veel plezier in de jungle.
    We kijken uit naar je volgende berichtje.

    Liefs Werner Sabine en een dikke kus van Beau

  • 14 November 2011 - 18:57

    Rolinka:

    haha leuk blaar uhh reisverslag ;)

    hoop dat je het naar je zin hebt in de bushbush, niet alleen uitkijken voor enge beesjes maar ook voor enge bosjesmannen he ;)

  • 15 November 2011 - 14:52

    Jorinda:

    Hey meid!

    Je houdt iedereen goed op de hoogte hoor. Fijn te lezen dat het goed met je gaat.
    De jungle in... hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me haha. Maar het zal vast goedkomen en straks zul je terugkijken op een geweldige ervaring. Ik moet er niet aan denken, al die beestjes... spinnen... iejlk... ;-)

    Kijk weer uit naar je volgende verhaal. En we willen natuurlijk wel foto's he! :-)

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 43439

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: