Effe stresse....!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Effe stresse....!!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Effe stresse....!!!

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

03 November 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Vandaag was het zo ver! Alles gepakt op tijd vertrokken...... en toen....Eenmaal op Schiphol aangekomen, bleek onze vlucht niet op het vertrekbord te staan. Geen paniek...even checken....Informatie balie gezocht, niemand aanwezig... Gelukkig kwamen er 4 mensen aangelopen van onze vliegmaatschappij. Hebben jullie een vraag? Uhhh ja, onze vlucht staat niet op het bord! Onze E-ticket gaf aan dat de vlucht om 13:55 zou vertrekken, nu bleek dat deze vlucht was omgezet en de incheckbalie al gesloten was!!!! 12:30 VERTREKT het vliegtuig! NEEEEE.... lichte paniek.. De melding was, dat onze vlucht omgeboekt zou worden naar morgen. Als het aan de vrouwen daar lag waren we er niet gekomen. Gelukkig was er een rustige behulpzame man die even een belletje voor ons pleegde.... nog 25 min voor het sluiten van de gate...... JAAAAAAA we mogen......!!!!! Onze moeders die in tranen stonden (schattig he) gedag gezegd en Annemiek vriendje lief gebeld.(onze chauf was de auto aant pakeren) Helaas geen afscheidszoen...Je weet het he Ronnie, Annemiek wilde wel maar ze kon nie :P

Maar goed wij rennen met Backpack en rugzak naar de gate, het leek wel een film!! Bellend en hijgend door schiphol alles en iedereen voorbij,want wij moesten en zouden onze vlucht halen...... En jawel hoor, we waren op tijd!!! Nou ja op tijd, ze hebben gewacht op ons :) Hoe kan het ook anders. Daar effe een korte check en onze backpacks gelabeld..... Ik zeg hoe zo 3 uur van te voren aanwezig zijn??!! Om deze ellende te voorkomen :)

In het vliegtuig drong pas door wat er nu precies was gebeurd.... met die leuke chagerijnige vrouw met getekende wenkbrauwen aan de balie bij de gate die zegt..... Je weet toch, altijd 1 dag van te voren kijken of je vlucht veranderd is!! En wij maar denken niet reageren, niet reageren.... met al onze bagage, zwetende porien, en super goeie conditie :)
zaten we eindelijk in het vliegtuig met ons goed gedrag!

Na deze adrenaline niet meer kunnen slapen..... Nu in Hong Kong op naar Manila!

Dikke kus!!

• 03 November 2012 - 10:27

Jorinda :

Hey ladies!

Jee, wat een stress! Haha, ik zie jullie daar al helemaal rondrennen! En zelfs jij in de stress Rochelle, dat maken we niet vaak mee ;-)
    Maar goed, jullie zijn onderweg, da's het belangrijkste! Een hele goeie reis en maak er wat van daar. Sla al die enge (?!) Filipijnse mannen van je af en geniet van alle mooie dingen daar. Vergeet niet af en toe een pilsje te drinken anders krijg je weer van de vervelende afkickverschijnselen.

Ik zou zeggen: Gedraog oe eige enne... Houdoe eej!

Xx Jorinda

• 03 November 2012 - 13:34

Jeroen Jaspers:

Begint goed!!!! Heel veel plezier toegewenst!!!

Gr Jeroen.

• 03 November 2012 - 18:49

Rochelle Kromdijk:

@Jorinda: Ik gedraag me altijd, dat weet je toch! Manila is een grote stink stad, hopenlijk snel naar het noorden :) Geen biertjes voor ons maar insomnia in ons hostel......helemaal versleten!

• 04 November 2012 - 00:13

Theo En Gonnie:

Hoi meiden.

Ja dat was echt stressen, leek wel een aflevering van de t.v.Wat een vervelende dame was dat zeg,maar gelukkig ging die meneer zijn eigen gang en hielp heel correct.Jullie hebben in ieder geval niet lang hoeven wachten. Rust maar goed uit,want jullie hebben nog heel wat voor de boeg.
    Groetjes en dikke kus

• 04 November 2012 - 13:20

Nancy:

Geweldig verhaal! Jullie reis begint gelijk goed, vol spanning en avontuur!

Groetjes Nancy