Legazpi en Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Legazpi en Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Legazpi en Manila

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

02 December 2012 | Filipijnen, Manilla

Na een leuk avondje karaoke met vieze oude mannen Whahahaha probeerde we lekker te gaan slapen in ons gezellige hutje....alleen op het land..... Voor het slapen gaan een enorme spin gespot!Echt niet normaal, bijna net zo groot als mijn hand!! Bizar gewoon! Annemiek trok het niet meer, en ik besloot hem te veroordem met de bekende beruchte slipper moord. Op het moment dat ik er klaar voor was, was de spin vertrokken. Onszelf wijsgemaakt dat we continu tussen die beesten hebben geslapen alleen zagen we ze toen niet en nu wel. Ik was zo moe dat het slapen eigenlijk geen probleem was. Voor Annemiek was de nachtrust snel over. Zij was ervan overtuigd daqt er iets op haar lijf viel en kon niet meer slapen. Annemiek is vroeg opgestaan en is samen emt de gids op de quad richting vulkaan gereden voor een mooi tochtje met zonsopkomst. Ik lag heerlijk als een prinsesje te slapen!!!

Die ochtend daar wat rondgehangen en rond de middag vertrokken naar Manila. Weer terug in ons eerste hostel en een heerlijke douche met warm water!!!!! Hoe gelukkig kan je zijn met dat kleine beetje luxe :)

's Avods hadden we agesproken met een meisje uit Manila die we op Boracay ontmoet hadden, maar we waren zo moe dat we het hebben afgezegd.

Nu is echt de laatste dag aangebroken...... Hopelijk zien we dat meisje Brenna nog even...en we willen naar de hanengevechten. Dat is zielig maar hoort echt bij de Filipijnse cultuur. Hoop dat het gaat lukken. en dan vanavond terug naar het vliegveld :( Gelukkig hebben we nog 1 dag, ook al is het in de stinkstad Manila....

Tot snel allemaal!!!!
Xxxxxx

  • 02 December 2012 - 11:38

    Dieuwertje:

    Hey Rochelle en Annemiek!

    Wat jammer dat het al weer de laatste dag is. Zeker voor jullie, maar ook een beetje voor ons hier thuis. Het heeft wat om jullie spannende backpacktocht vanuit de bank te volgen. Alsof je ook een beetje op de Fillipijnen bent. Nu kunnen we ze live gaan beluisteren, dat is natuurlijk wel leuker!
    Helaas heb ik morgen een slaapdienst, maar ik probeer van de week even af te reizen naar Fijnaart. Moeten jullie al weer snel aan het werk of mogen jullie nog een weekje op de Fillipijnse wolk blijven zitten?

    Veel plezier vandaag, geniet van de laatste dag en een goede reis terug!

    Liefs, Dieuwertje

  • 02 December 2012 - 12:34

    Rochelle:

    Hey Dieuwertje,

    Het is zooo snel gegaan! We moeten echt terug...... Jammer dat je moet werken, maar ik kom snel bij jullie in bad! :) Kan ik meteen je nieuwe tafel bewonderen! Volgens mij moet ik donderdag en zondag werken....ik weet het niet zeker, maar ik laat het je nog wel weten.

    Tot snel!
    Xx

  • 02 December 2012 - 12:34

    Rochelle:

    Hey Dieuwertje,

    Het is zooo snel gegaan! We moeten echt terug...... Jammer dat je moet werken, maar ik kom snel bij jullie in bad! :) Kan ik meteen je nieuwe tafel bewonderen! Volgens mij moet ik donderdag en zondag werken....ik weet het niet zeker, maar ik laat het je nog wel weten.

    Tot snel!
    Xx

  • 04 December 2012 - 10:59

    Nancy:

    Wat hebben jullie heerlijk genoten en veel gedaan tijdens jullie reis. Was leuk om te lezen over jullie belevingen en ervaringen op de filipini. Wat mij het meest bij is gebleven is de walviashaai, ongelofelijk dat jullie met zo'n groot beest hebben gezwommen, respect! Kom maar lekker even bij thuis en Rochelle tot snel!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rochelle

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1138
Totaal aantal bezoekers 43559

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 02 April 2016

Zuid Afrika

08 Januari 2015 - 11 Februari 2015

Backpacken in Noord India!!

11 Januari 2014 - 09 Februari 2014

Backpacken in Maleisië en Borneo!! :)

02 November 2012 - 03 December 2012

Backpacken in de Filipijnen!! :)

08 November 2011 - 06 December 2011

Backpacken in Thailand!!

Landen bezocht: