Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

03 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Bijna een jaar later en daar gaan we weer!!!!!

Het komt steeds dichter bij!!! :) Nog een maandje en nog veel te doen.
Toch maar even naar Annemiek een bakske thee doen en een checklist maken. Ja ja ja ook plannen is een vak :)!

Een nieuwe pagina maken op waarbenjij.nu en testen of tie nog werkt. Onderdak voor Toontje zoeken.....maar tot nu toe nog geen plekkie gevonden. Zoveel keus dat Annemiek niet kan kiezen. (Toontje is de dwergpapagaai van Annemiek) En dan moeten we ook nog een overlevingspakket maken voor Ronnie. Hoe moet die een maand door komen zonder haar schattie. (Al is het misschien wel lekker een maandje vrij.) Ook daar gaan we je bij helpen Ronnie. Komt allemaal goed. Dan moeten onze huisjes nog aan kant en de koelkasten leeg! Auto's laten keuren en een grote beurt en dan kunnen we weer veilig de weg op bij terugkomst. Ook niet geheel onbelangrijk om alvast geld te bestellen, anders komen we nergens. Tegen de muggen een geinprigneerde klamboe halen anders staan we onder de bulten en dat is niet zo charmand. Zeker niet als er Malaria aan hangt of Denge of Japanse Encefalitis. Backpack van de zolder en uit het schuurtje halen en niet meer dan 10 kilo inpakken. Zomerkleding zeker nog niet opruimen,maar inpakken die handel! Zonnebrand tegen de allergie, creditcard en meer hebben we niet nodig eigenlijk, wat doen we nou moeilijk. Lonely Planet (de reisbijbel) mee en gaan!

Nu weer effe serieus een lijstje maken en verder met de planning....

Groetjes Miekske en Rochelle

• 04 Oktober 2012 - 06:28

Mariejan En Otto:

Hallo Rochelle,

Veel plezier en reiservaring toegewenst vanuit Den Haag naar de filipijnen.
    We gaan volgende week weer met koning aap door midden india reizen met een groep van 12 mensen waar de gemiddelde leeftijd is van 59 jaar, wij zelf zijn natuurlijk ook niet meer zo jong maar we hebben er zin in.
    We hadden eerst een reis door oost india geboekt maar deze ging niet door en we zagen dat deze reis door Samir begeleid werd (Had wel leuk geweest).
    Groet
    Mariejan en Otto en goede reis en behouden thuiskomst.

• 04 Oktober 2012 - 08:32

Geesje:

He hoi, heel veel plezier, ook ik heb weer een paar maandjes, en wie weet kom je me nog wel tegen.
    Weet het nog niet, ben niet zo van de planning.
    Groeten Geesje

• 04 Oktober 2012 - 19:52

Gonnie Kromdijk:

Hallo Rochelle en Annemiek,
    Wat zal dat weer spannend worden. Verheug me nu al op die mooie verhalen.Ben wel blij dat jullie samen gaan want het is daar toch niet zo veilig toch ?
    Groetjes Ma(Gonnie)

• 10 Oktober 2012 - 22:45

Maaskhu:

heej stelletje koekwoushu !!!

en dat gaat maar op vakantie ,of ze zijn op vakantie.
    lekker malarie AAA en andere ellende opzoeken hahah
    hopelijk vallen de beurtje en apk's mee van jullie dikke glimmende bolides
    anders word het maar een kort reissie !

verder zou ik zeggen doe mar wa ge nie late ken .
    maar kijk uit met overstekende kudde dieren

nou britt en imkhu uhm onee hoe heten die andere 2 reizigsters ook alweer
    die ene die een keer op vakantie der HAAR afliet knippen wat zo mooi was dat iedereen gelukkig was dat ze dat niet op de laatste dag van der vakantie deed .
    en die andere die medicijne vrouw die alvast waarschijnlijk wat poedertjes en pilletjes aan het draaien is op der werk zodat deze 2 super vrouwen de strijd in kunnen gaan op de fielipienoos

misschien kunnen jullie nog zo een vrouwlijke toyboy mee nemen voor een bepaalde boer uit een bepaald dorp uit een bepaald deel van brabant

nou dames veel plezier en de groeten en maak der weer een mooi avontuur van
    dan weet ik iniedergeval hoe saai mijn leven is

laterzzz maaskhu

• 14 Oktober 2012 - 11:33

Jaenne:

Hee Miekske en Rochelle
    Snel gevonden en gaan jullie weer volgen. De voorpret is er al...... en de verhalen zullen weer geweldig zijn. liefs

• 30 Oktober 2012 - 19:21

Elly Van De Riet:

Hallo Miek en Rochelle.

Heel veel plezier samen. Maak maar veel foto`s ik wel er heel veel
    zien.
    Lekker van genieten.