feest in Phuket en fietsen in Bangkok! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu feest in Phuket en fietsen in Bangkok! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

feest in Phuket en fietsen in Bangkok!

Door: rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

06 December 2011 | Egypte, Caïro

Phuket was bizar!
Raar om te zien die lady boys en go go girls!
Een super leuk kroegje gevonden, waardoor het 7 uur in de ochtend was en we na 2uur slapen er weer uit moesten om uit te checken. Lekker verder geslapen op het strand en in de avond naar Bangkok gevlogen!

Hier was het lastig om midden in de nacht een guesthouse te vinden, maar het was gelukt! In Bangkok lekker touristisch gaan fietsen en tempels en grand palace bezocht. 4dec Annemiek uitgezwaaid en toen was ik weer alleen. Voelde een beetje raar om weer alleen door Thailand te slenteren. 2 fransen en 2 nederlanders ontmoet. Ik wilde op tijd naar bed want moest er vroeg uit voor de floating market. Dit was grappig om te zien, daarna door naar de trainmarket. Dat berzin je toch niet! Naast het spoor etenswaar verkopen!

Terug in Bangkok de extreme massaal mensen bewonderd die kwamen voor de verjaardag van de koning! Een mooie afsluiter :)

Nu in Cairo wachten tot de overstap naar Brussel. Daar land ik om 14:00 en wachten m'n pappie en m'n mammoet me op :). Wat zal ik weer veel te vertellen hebben!!

TOT snel allemaal!xxxx

• 06 December 2011 - 05:22

Mireille:

Hey Rochelleke!

Goeie vlucht gewenst meid, snel gegaan zeg die weken daar! Fijn dat het allemaal goed gegaan en je het zo verscrhikkelijk naar je zin hebt gehad!!

Tot snel

• 06 December 2011 - 10:07

Nancy:

Hey Rochelle,
    En dan zit je reis er alweer op, wat gaat de tijd toch snel. Ik heb genoten van je reisverhalen en heb mee kunnen genieten van je ervaringen in thailand. Geniet thuis nog maar lekker van je vakantie. Trouwens ik vind je haar helemaal TOP! Wat staat dat je goed. Greetz Nancy

• 06 December 2011 - 11:31

Frank En Yvon:

Hallo Rochelle,
    Welkom thuis geniet nog lang na van je spannende vakantie en de foto s komen WE gauw bekijken
    Gr en XXXXjes F,Y,I,K

• 06 December 2011 - 15:33

Rochelle Kromdijk:

Na een lange reis weer lekker thuis. Was afgedropt bij mijn ouders :) ook hier lekker eten! En daarna kijken of mijn huisje er nog staat en lekker in bad :)!!!

Bedankt voor alle lieve leuke reacties! Een reis om nooit te vergeten.

Dikke kus allemaal! xXx