Oranjerivier - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Oranjerivier - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Oranjerivier

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

14 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag vroeg eruit! Lekker douchen, tas inpakken en heerlijk ontbijtje met een boterhammen met pindakaas whaha daar wordt je groot en sterk van.

Om 7:00 een super gave truck in wat de komende 20 dagen ons huis wordt. Echt ideaal voor festivals kan ik je zeggen. Alles zit erin. Een keuken, opbergkasten, tenten, vriezer, en vollop plaatsen voor 8 man en met de gids en chauffeur totaal 10 personen. Er kunnen 24 personen achterin, dus plek zat!

Onderweg gegeten waar alles wordt uitgeschoven en we genieten van een heerlijk moment waarbij de mannen staan te snijden e.d. en de vrouwen toekijken :) Goed geregeld dacht ik zo ;)
En natuurlijk moeten we vanaf nu ook de tenten zelf op gaan zetten. Dit wordt voorgedaan en daarna kunnen we zelf aan de slag. Gelukkig werkt het vrij simpel net als een koepeltentje maar dan is de tent van dat dikke leger spul en de stokken zijn van ijzer. Jarenlang kampeer ervaring whaha dus dit was zo gefixt.
Het matje is best dun vooral voor mijn goddelijk lichaam en soepele rug.... whaha 1 en 1 is 2, ik pak gewoon 2 matjes :)

In de avond weer een braai (bbq) maar dit keer lamsvlees dus dat vettige viezige drillerige stukje vlees komt niet in mijn mond whaha kan de structuur van dat vlees in mijn mond niet aan ;p wel gehoord dat het erg lekker was. Heel fijn, maar het zelfgemaakte (niet door ons) brood en salade was ook lekker.
In de avond biertjes gedronken op een leuk terrasje van het barretje van de camping aan de Oranjerivier waar we niks van zagen want het is hier pikke donker en nog steeds bloedje heet.....

Dan is het moment toch daar om de tent in te gaan, maar wat is het warm zeg....pffff.... .Truste

X