We zijn in Kuala Lumpur! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu We zijn in Kuala Lumpur! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

We zijn in Kuala Lumpur!

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

12 Januari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zaterdagochtend om 5:30 vertrokken om eerst Susanne op te halen, daarna door naar Brussel! Na 2 uur wachten en we in mochten stappen vond ik een telefoon! Zo netjes als we zijn afgegeven bij de balie....wij dachten dat het van een ouder stel was waarvan we de vrouw goed konden beschrijven. Een oudere vrouw van 50, nou ja eerder in de 60, met grijs blond haar, zware make-up en een donker randje om haar lippen. Erg hip laten we maar zeggen. Niet dus! Stappen we in dat vliegtuig en de eerste die we zagen is die vrouw! Na gevraagd maar haar man was zijn telefoon niet kwijt. Het was toch die grote neger! Nee, serieus er zat een hele grote neger, nou ja vooral dik voor hem op die stoel. De eerste vlucht was goed verlopen. Ook lekker 30 min korter! Na een overstap in Doha (vlak bij Dubai) door na Kuala Lumpur! :)

Susanne haar schermpje werkte niet waardoor we een ander plekje mochten zoeken. En jawel hoor, veel lege plaatsen met een rij van 3 stoelen en extra beenruimte!! Heeeerlijk! Toch nog even 2uurtjes geslapen.

In Kuala Lumpur de bus gepakt naar China Town. Opvallend was dat we weinig tot geen krottenwijken zagen langs de weg. Veel wijken met dezelfde huizen en groot ook nog. In de stad zelf aangekomen was het echt weer Aziatisch. Druk, stinken, gaten in de stoep enz enz

Op het eerste gezicht een leuk hostel. Na 3 a 4 keer vragen redelijk snel gevonden. Het is nu bijna 12:30 even liggenwe zijn op
....

Veel liefs en tot snel Xx

• 13 Januari 2014 - 12:55

Nancy:

De avonturen begonnen alweer snel:) Veel plezier dames!