vervolg in Palawan - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu vervolg in Palawan - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

vervolg in Palawan

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

14 November 2012 | Filipijnen, El Nido

En ik heb weer batterijen! De volgende dag werden we wakker en ging Miekske douchen met tientallen muggen!! Ik bleek ergens allergisch voor te zijn... Rode ogen en continu niesen. De keus was snel gemaakt en we gingen op zoek naar een ander guesthouse. Na deze gevonden te hebben zijn we een brommer gaan huren. Dit was hilarisch! 2 blanken op de drukke wegen van puerto princeps! Al snel werd deze drukte minder, maar belanden we in een regenbui.... Besloten niet te schuilen, want nat werden we toch wel.....dit is doorweekt geworden. Onderweg een stop gemaakt bij een krokodillenfarm. Dit was eigenlijk erg zielig voor die beesten. De oudste was enorm en paste als 60 jarige op zijn oude dag niet in zijn badje. Onderweg terug weer enorm uitgelachen door de fillipijnen en ook nog stukjes off road moeten doen. Dit omdat de weg opengebroken was. 's avonds op tijd naar bed gegaan en vroeg vertrokken naar de ondergrondse rivier! Dit was erg mooi!! 's avonds weer naar onze kroeg waar dezelfde mensen zaten. Erg gezellig! De volgende ochtend vroeg met de minibus van puerto princesa naar El Nido. 6 uur in een minivan met een groot deel onverharde wegen....dit was behoorlijk afzien. Eenmaal aangekomen waren we dit snel vergeten. Super leuk guesthouse en een oooo zo mooie omgeving. Vandaag een aantal eilanden bezocht met de boot! Dit was erg relaxed en een beetje verbrand door de zon! Morgen lekker een dagje niksen, gewoon lekker hangen op het strand! Daar zijn we aan toe....hihi

Dikke kus!

• 15 November 2012 - 23:24

Pa En Ma:

Mooie foto's en weer leuke verhalen.Lees ook regelmatig de geweldig interessante gesprekken van Werner,Roy en Yves met jou. Het lijkt zo net of je dichtbij bent.
    tot de volgende keer maar weer.
    groetjes en kusjes pa en ma.

• 15 November 2012 - 23:24

Pa En Ma:

tot de volgende keer maar weer.
    groetjes en kusjes pa en ma.

• 18 November 2012 - 20:20

Johan En Ria Van Aart:

Mooi die leuke verhalen om te lezen. Hier gaat alles goed Joyce de Vos en Peter Bogers en zijn vriend
    zijn vanmiddag even geweest. Ze hebben een wandeling gemaakt van Oudenboch naar Wouwse
    Plantage dat was heel leuk. En gisteren naar de verjaardag van Pieter het was gezellig.Donderdag
    avond kom Ronnie bij ons eten. Geniet samen nog van de vacantie gr pa en ma en toontje

• 19 November 2012 - 05:07

Rochelle En Annemiek:

Hoi papa's en mama's!

De laatste dagen veel leuke dingen gedaan en meegemaakt! Tis nog steeds erg leuk! Ook onderling gaat het goed :)

Kusjes van jullie liefste dochters :)

• 19 November 2012 - 05:07

Rochelle En Annemiek:

Hoi papa's en mama's!

Kusjes van jullie liefste dochters :)