Nog een dagje Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Nog een dagje Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Delhi

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

10 Januari 2015 | India, Delhi

Deze nacht last van insomnia whaha allebei 3uur in de nacht klaar wakker Pfff

Toch maar in de ochtend eruit checken of onze backpacks er al zijn!

Met een mannetje van ons guesthouse naar een eettentje gelopen en al snel kwam hij ons halen. De backpacks zijn er!!!Jaaaaaa!!!!! Ik snel mee naar buiten en zie Susanne haar backpack. Ik vraag waar de andere is, maar de man weet van niets. De vreugde is al snel voorbij.... Het mannetje van ons guesthouse gaat weer bellen, maar niemand weet waar mijn backpack is. Conclusie voor nu, beter iets dan niets!

Snel door naar Jan en Naaz bij de metro staan te wachten. Super druk en een grote chaos. Wowwww waar zijn we terecht gekomen whaha we kunnen over de koppen lopen en als er een metro stopt gaan de mensen letterlijk massaal tegelijk in en uit de metro. Echt bizar!!!

De Lotus tempel in wel ok, maar niet echt bijzonder. Gelukkig zijn Jan en Naaz niet gelovig, dus onwijs gelachen. Gesprekken over de dood, karma, geluk, sex, cultuur alles is voorbij gekomen met de grootste lol. Lekker sarcastisch allemaal daar houden we van! Echt super gelachen.

Ook nog naar een of andere toren geweest. Waar zij trouwens 10 roepie betalen en wij 250 roepie!!! Het was meer een blij uurtje voor ons. Door overal op te klimmen en duck faces te showen werd het eensuper leuk uitje. Jammer van het monument niet zoveel van meegekregen whaha

Met z'n vieren in een tuk tuk en gaan!! Naar informatie centrum voor toeristen. Jan en Naaz vertrouwen die gasten van het hotel niet die voor ons een tour met de auto zouden regelen. Waarschijnlijk hebben ze gelijk. Dus maar op het advies ingegaan en het hier geregeld.

Nog wat gegeten en een biertje en daarna gedag gezegd.

Op naar de volgende dag!

Kus Susanne en Rochelle