Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Udaipur

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

19 Januari 2015 | India, Udaipur

Door de bergen heen naar Udaipur. Mooi ritje! Eindelijk groen om ons heen.... genoten van het uitzicht :)

Udaipur is op het eerste gezicht een leuk stadje. Bij het hotel aangekomen en eerst een stuk gaan lopen door de straatjes. Veel winkeltjes waar ze van alles verkopen. Duidelijk wordt wel dat hier voornamelijk sieraden en textiel verkocht wordt. Ook zijn ze mandjes aan het vlechten en wordt er kleding gewassen in het meer.

Een tempeltje ingedoken en hoppa al snel lopen we met een rode stip op ons voorhoofd.

Daarna relaxen in het zonnetje bij ons hotel :) Heerlijk even het gevoel van vakantie.

In de avond naar een traditionele dans geweest. Geweldige zang en prachtige dans whaha niet dus... maar goed we hebben ons weer een uurtje vermaakt.

Lekker gegeten en terug gegaan naar ons hotel....

Doei Xx Susanne en Rochelle