2 de dag Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu 2 de dag Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

2 de dag Jodhpur

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

17 Januari 2015 | India, Jodhpur

De tweede dag in Jodhpur. Heerlijk geslapen op fijne matrassen :)

Na een ontbijtje naar het Ford gegaan. Niet normaal zo groot! Maar cultuurbarbaren zoals we zijn hebben we alles in een rap tempo braaf bezocht. Goed hè ;)

Daarna naar de Flying Fox een zipline van ongeveer 33meter hoog en de laatste was 300m lang! Wiehoeeeee In het begin een beetje eng, maar na de eerste wilde we alleen nog maar meer en sneller. Knietjes omhoog, naar achter hangen en gaan!! Zoo leuk. Over water en rotsen van de ene naar de andere kant.

Daarna naar de ommeletshop. Erg bekend hier en maakt zijn bekendheid waar!! Heerlijk gegeten daar! Nog een rondje over de markt en tijd voor een schoonheidsslaapje..
Toen gegeten in een luxere tent...Was oké maar niet bijzonder. Wel een mooi plekkie. Al snel terug om lekker ons bedje in te duiken.

Tot morgen!
Kus Susanne en Rochelle