Van Mandawa naar Jaisalmer - Reisverslag uit Jaisalmer, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Van Mandawa naar Jaisalmer - Reisverslag uit Jaisalmer, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Van Mandawa naar Jaisalmer

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

13 Januari 2015 | India, Jaisalmer

In de ochtend een wandeling gemaakt door Mandawa. Vele huizen met mooie beschilderingen. Een uur was precies genoeg :) Daar in een kotje ook nog even een kam gekocht! Geniet momentje :)

Een lange rit voor de boeg naar Jaisalmer. Zoooo leuk om onderweg te zijn. De koeien en geiten die oversteken blijven een raar zicht voor ons. Die beesten storen zich ook echt werkelijk nergens aan. En iedereen accepteert het ook. Ze hebben meer geduld met de beesten dan met elkaar in het verkeer. Rakelings rijden ze langs elkaar af en als er een eenbaansweg is dan gaat degene met het meeste lef de weg niet af.
Blijft leuk die gekke taferelen hier :)

Aangekomen in de woestijn en klaar voor een ritje op een kameel. Nou nou nou wat hadden we er een zin in Whahaha we konden onzelf van te voren natuurlijk al bedenken dat we last van onze kippekontjes ;) gingen krijgen. Zooo stom dat het hilarisch was. En toch hadden we het niet willen missen. Vooral het geluid van herkauwen heerlijk whahaha zooo ranzig!

Daarna heerlijk gegeten. Geit met veel vet eraan.. uuh deze sla ik over .... hou niet zo van dril vet aan vlees ieuwww Maar Susanne vond het gelukkig heerlijk!! Nog een mooie dans met geweldige muziek....echt iets voor ons. De beste danseres was een man hahaha sexy hoor

En toen was het tegen negenen zoiets en werden we met de jeep naar de woestijn gebracht. Wij dachten bij anderen te liggen maar helaas. We lagen alleen.....uuh nou ja met hem erbij. NEEEE! !!!Wij snel onder de dekens gekropen dicht naast elkaar aan het uiterste randje van 3 dunnen matrasjes op de grond. Dit was wel duidelijk voor onze chauffeur whahaha geen last van hem gehad.
Bizar zoveel sterren!!!! Kan je het je voorstellen....lig je in het zand met je matrasje in de woestijn sterren te kijken en je gaat er ook nog slapen ook. Iets om nooit meer te vergeten :)
Toen we wakker werden was het koud en stond er een windje.... heel ons lichaam deed zeer whaha onze goddelijke lichamen zijn dat niet gewend whaha

Daarna jawel hoor hop hop de kameel weer op. Erg mistig en koud de zonsopgang kijken.....natuurlijk.....niet

Genoten van het vuurtje, wat de13 jarige jongens die de kameel begeleiden, gemaakt hadden.

Heerlijk!!!! Al snel wilde we terug om te eten en weer door naar het stadje van Jaisalmer. Zo gezegd....zo gedaan.

Liefs Susanne en Rochelle

• 16 Januari 2015 - 00:26

Veerle:

Die sterrenhemel das toch echt wel iets heel bijzonders he!!