Fish river canyon - Reisverslag uit Fish River Mouth, Zuid-Afrika van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Fish river canyon - Reisverslag uit Fish River Mouth, Zuid-Afrika van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Fish river canyon

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

15 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Fish River Mouth

Het was inderdaad erg warm in de tent.....gelukkig was het in de loop van de nacht iets minder warm geworden. Zooo fijn dat dat was. Heerlijk geslapen :)

Lekker intbijtje werd er gemaakt met een gebakken eitje. De truck is van alle gemakken voorzien ;)

Daarna weer op weg naar de grens van Namibië. Formuliertje invullen, paspoort laten checken en doorrrrrr....van te voren was uitgelegd dat alles doorzocht kon gaan worden en er misschien drugshonden ingezet zouden worden......gelukkig werd alles vrij snel afgehandeld en mochten we verder.

Tussendoor af en toe gestopt voor mooie foto momentjes. Ook een plant gezien waar alles en iedereen
Van doodgaat wanneer je dat in je lichaam krijgt behalve een neushoorn. Een neushoorn kan dit gebruiken wanneer hij last heeft van zijn maag. Ook gebruiken ze de giftige melk die erin zit om aan de punt van een pijl te smeren, zodat het beest dood gaat niet door de pijl maar door het gif. Bizar onschuldig struikje. Terwijl we lanhs de kan van de weg staat voel je de warmte van de woestijn echt enorm. De warmte van de weg voel je door je slippers langs je voeten en onderkant van je benen omhoog komen en natuurlijk ook de warmte van de zon.

Op de camping aangekomen tent opgezet en even kunnen chillen. Klein stukje gelopen en auwww een doorn door mijn slipper in mijn voet. Eruit en weer door!

Schoenen aangedaan, want we gaanNaar de Fish river canyon. Na de Gran canyon de grootste van de wereld. Alles wordt bewolkt grrrrrrr dat hebben wij weer!!! Wind neemt toe en een paar druppels beginnen te vallen. Jammer voor de foto's, maar wanneer we terug lopen langs de rand van de canyon verschijnt daar de zon!!!! Die trakteert ons op een geweldig mooie zonsondergang :)

Terug bij de camping wordt er een soort pompoenen soepie en onwijs lekkere stoofpotje met soort van shoarma rundvlees achtig iets Mjammjammjam

Nog even zitten kletsen en weer lekker gaan slapen.....

Liefs Xx