Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Jodhpur - Reisverslag uit Jodhpur, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Jodhpur

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

16 Januari 2015 | India, Jodhpur

In de middag in Jodhpur aangekomen. Helaas nog geen backpack :( Jodhpur wordt ook wel de blauwe stad genoemd.....al hadden wij iets meer blauw verwacht whahaha

Maar desalniettemin toch een leuk zicht. Vele huizen zijn blauw gemaakt tegen de muggen..... of het ook helpt geen idee. Het lijkt nu nog te koud voor de muggen. Al hebben we vandaag voor het eerst heel de dag zon gehad :)

Eerst maar eens lekker door het stadje lopen..... nou ja lekker....wat een chaos is het hier zeg!! Niet normaal. Smalle bevuilde straatjes en druk maar dan ook echt druk. Alles door elkaar heen en die toeters van de auto's, brommers, rikshaws om gek van te worden. Het dringt niet alleen je oor binnen maar ook gewoon je hersens. Na een tijdje gaat het gewoon zeer doen whaha het vreet ook energie al die geluiden en luchten van de straat. Wat een ervaring zeg.

Lopen we net de markt op staan daar 2 mannen foto's te maken en vragen ze of wij een foto voor hun willen maken. Wij zijn de beroertste niet ;) natuurlijk doen we dat. Leuk praatje gemaakt en daarna besluiten we samen door Jodhpur te lopen.

Al snel werd het donker en zijn we een biertje met ze gaan drinken. Super veel gelachen....De avond vloog voorbij. Fijn om even ander gespreksstof te hebben :)

Onze chauffeur maakte zich zorgen en belde op. Toch niet zo'n nare man als we dachten....of heeft hij iets goed te maken whaha je weet het nooit hier.

Eenmaal bij het hotel lopen we naar onze kamer....Zie ik ineens mijn backpack!!!!!!! Jaaaaaaaa wiehoeeeee die had ik even niet zien aankomen....kreeg gewoon traanogen whaha Heel apart maar zoooo blij!!! Wat een dag, wat een dag :)

Nu lekker slapen in een bed met een dik en fijn matras!

Truste Xx
Susanne en Rochelle