Op naar Mandawa - Reisverslag uit Mandāwar, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu Op naar Mandawa - Reisverslag uit Mandāwar, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

Op naar Mandawa

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

11 Januari 2015 | India, Mandāwar

Gisteren met een ander bureau afgesproken met hen te reizen. Dit houdt wel in dat we deze ochtend een lulverhaaltje moesten verzinnen. De man van het hotel teleurgesteld, nou ja net alsof dan. Maar goed wij betaald en weg. Al snel komen we erachter dat we worden gevolgd.....hmmmm....apart....en nu....nu niks gewoon ons ding doen. Gebeld waar ze ons moesten ophalen en verder. Meteen toen we de auto instapte kregen we berichten van het mannetje van ons hotel. Zijn annulering van onze treinkaartje heeft held gekost, wij worden nu besodemieterd, ga niet met deze mensen mee enz... Nee als je ons gaat volgen dan ben je lekker betrouwbaar. Deze organisatie staat in de planet dus zal wel goed zijn toch. Het zit Susanne nog niet helemaal lekker. Hier en daar nog even informatie gezocht, maar er is is weinig te vinden. Mensen op de hoogte houden waar we naartoe gaan en ons er maar aan overgeven en genieten.

In de ochtend eerst naar het vliegveld gegaan om zelf te achterhalen waar mijn backpack is.
Dit werd me even te veel.... Gelukkig was Susanne er om me er doorheen te slepen :) We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand helpt ons. Zelf als onze chauffeur Senny ons helpt lukt het niet. Zonde van de tijd, maar toch zonder backpack verder gegaan.

Op naar Mandawa :) Omdat het zo laat was dat we konden vertrekken was het donker toen we daar aan kwamen. Onderweg veel gezien. Slechte wegen, veel kamelen en ezels met te zware belading, gare vrachtwagen, auto's , scooters, bussen en nog veel meer kriskras door elkaar. Hoe verder we rijden Hoe droger het wordt. Temperatuur wordt beter. En wij genieten van alles om ons heen met een heerlijk muziekje. Super lekker gegeten en goed gemikt met plassen in een gat in de grond!

Morgen weer een nieuwe dag....

Doei Xx
Susanne en Rochelle

• 12 Januari 2015 - 18:46

Bart Koevoets:

Sow gaaf allemaal hoor, ik heb net alles ff gelezen, kei leuk. Ik ben om, ik ga voortaan elk nieuw verslag lezen! Heel veel plezier!! En succes!!

Grt Bart

• 12 Januari 2015 - 22:08

Nancy:

Hey Rochelle,
    Nou dat mikken in dat gat doe je dan hartstikke goed, knap lastig daar! :)
    Hoop voor jullie dat er vanaf nu veel positieve dingen gebeuren en eindelijk de backpacks aankomen.
    Succes!

• 13 Januari 2015 - 02:22

Veerle:

Hoi,
    Als ik dit lees beginnen de reiskriebels weeral een bestemming te zoeken (uitgezonderd het backpackverhaal dan).
    Best spannend om daar je route te regelen als de mensen zo "oplichterlijk" doen. Zal ons in elk geval weer spannende reisverhalen opleveren :)
    We blijven duimen op de terugkeer van de backpack ;)

Grtz,
    Veerle

• 13 Januari 2015 - 23:01

Yves, Marijn En Dieuwertje:

Hé tante Rochelle en Susanne!

Wat een belevenissen allemaal en wat ontzettend balen van die Backpack. Hopelijk komt hij terecht. Veel plezier en pas goed op jezelf! Tot het volgende verhaal!

Groetjes van ons!