We gaan!! - Reisverslag uit Delhi, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu We gaan!! - Reisverslag uit Delhi, India van Rochelle Kromdijk - WaarBenJij.nu

We gaan!!

Door: Rochelle

Blijf op de hoogte en volg Rochelle

08 Januari 2015 | India, Delhi

Midden in de nacht 4:30 gaat de wekker......bijna niet geslapen. Zoveel zin in de reis! Kan niet wachten!!

Uurtje later staat Agatha voor de deur om me naar Sandra te brengen whaha ja makkelijk is anders.
Kan de halve familie van Susanne meegenieten van ons vertrek :)
Susanne inmiddels ook bij haar zus en na het over starten van de auto zijn we echt klaar voor vertrek. Whaha ja jullie lezen het goed....accu was leeg ;)

Sandra al helemaal wakker. Die is dat gewend natuurlijk met 3 kinderen... Susanne half wakker en ikzelf voor een kwart whaha Maar het eerste stuk zit erop :p We zijn goed in Brussel aangekomen! Bedankt Sandra en Agatha :)

De vlucht naar Londen verliep soepel. Een powernap en we waren er al.

Op het vliegveld in Heathrow lekker broodje gehaald en de laatste app- jes verstuurd.

En doorrrr......nog maar 9uur en dan zijn we er. Mega vliegtuig (dubbeldekker) maar dan ontdekken we een klein scherm zonder films en muziek :( NEEEE wat is dit!!!!! We kunnen series kijken en films die al gestart zijn en geprogrammeerde radio zenders....hmmmm dit gaat um echt niet worden.

Ok dan onze eigen muziek maar....en proberen te slapen..... Gelukkig is er een über vrolijke steward. Irritant maar toch vermakelijk. Achter in het vliegtuig onze sierlijke flexibiliteit laten zien door onze beste rek en strek moves. Whaha de mensen hebben weer genoten en ons bloed Heeft weer gestroomd :) Lach maar, maar wij hebben geen last van vocht in onze benen, voeten en handen.

Op tijd aangekomen in Delhi. Tijdsverschil is 4,5 uur. Op naar de bagage.....wachten....zachtjes zingen.....wachten...klein dansje en zingen....wachten, wachten en nog eens wachten....wordt een beetje onrustig...wachten....mensen lopen weg bij de band...wachten...en dan horen we dat de rest van de bagage niet aangekomen was...

Lichte paniek van binnen, maar rust zich zelf van buiten. Ok, ok, ok, en nu? Waar moeten we naartoe? We worden naar een loket verwezen.....druk dringen onrustig maar vooral druk. We zien mensen met een formulier in de weer. Wij ook tussen de mensenmassa door een formulier te pakken gekregen. Ok, uit De massa gegaan om het formulier in te vullen. Aan een anders rustig loket gevraagd of ze ons wilden helpen :) Dat hebben ze gedaan, alleen hadden we er niets aan whaha maar erg vriendelijk!

Terug naar de drukte om het formulier af te geven. Mensen boos, mensen onrustig....en ga zo maar door. Wij hebben alles maar aangekeken en over ons heen laten komen....wat kunnen we eraan doen....helemaal niets....
Ruim 3uur later is het formulier in ontvangst genomen, maar we moeten nog wel even een stempel halen bij een ander loket en vervolgens hetzelfde formulier weer terug afgeven aan deze mensen. Hmmm oke lekker inefficiënt maar goed wij voeren netjes alles uit. Een andere keus hebben we niet.....nu maar hopen dat onze backpack alsno Alsnog komt!

Buiten is het koud maar stinkt niet!!
Zelf taxi geregeld van 750 roepie naar 300 roepie onderhandeld. Later gehoord dat 500 een goede prijs is! Ik zeg; Hebben we goed gedaan!!! Leuk leuk leuk! Echt iets voor mij whaha

Bijna in het guesthouse maar de weg werd geblokkeerd. Hier waren we al voor gewaarschuwd. Dan doen ze net alsof je er om wat voor reden dan ook niet langs mag en sturen ze je naar een informatie bureau....oplichters. Wij zo bijdehand als we zijn gebeld en aan de chauffeur gegeven (die weet hier natuurlijk ook vanaf) toen moest de chauffeur wel omkeren en via de achterkant ons alsnog daar afzetten.

Jaaaaaa eindelijk!!! Slapen!!! Maar nee hoor. De 'eigenaar' was 'Not amused'.....Zij hadden 3uur op ons gewacht! Pissig, boos, geïrriteerd valt hij in herhaling. Totaal geen begrip voor onze situatie. Wij stonden machteloos en hoorde alles maar even aan. Geprobeerd enige uitleg te geven, maar had toch geen zin. Die man wilde maar een ding en dat is geld. Weet je hier hebben we geen zin in. Wij willen maar 1 ding nu en dat is slapen!!! De man genegeerd en herhaald dat we wilden slapen....dat werkte :)

Kamer is goed te doen en we hebben warm water :) Geen schone kleding maar we kunnen wel douchen!!!!

Morgen weer een nieuw avontuur :)

Doei Xx

• 10 Januari 2015 - 19:50

Pa En Ma:

Hallo meisjes, dat is een geweldig begin !!! Maar dat zal de pret niet drukken denk ik. Je kan daar toch kleding op maat laten maken ,heb je mij verteld dus wat let je.
    Wat een drukke smerige stad is dit weer zag ik op de foto'. Het zal wel weer een spannende reis worden.
    Heel veel plezier en tot horens,
    groetjes en kusjes pa en ma.

• 10 Januari 2015 - 19:50

Pa En Ma:

Heel veel plezier en tot horens,
    groetjes en kusjes pa en ma.

• 10 Januari 2015 - 21:33

Carolien:

Zo,wat een verrassing,India?! Gaaf!
    Ik geniet van veraf en mijn reisperikelen komen weer helemaal boven.
    succes!en geniet! Groetjes, Carolien

• 11 Januari 2015 - 08:53

Geesje:

He Rochelle,
    Leuk om weer mee te lezen met je reis en ja ook een beetje jaloers. Maar een hele goeie tijd daar
    En ja die rugzak komt echt nog welen anders heb je een goeie reden om te shoppen

Groeten geesje

• 11 Januari 2015 - 15:06